2010年7月24日星期六

*十七歲的我 唔講得幾多歲嘅阿媽*





十七歲的我,行唔到啦,咁有乜好做?

瞓唔着咪喺個籃到整秘製蝦醬囉,阿媽話仲臭過大澳啲咸蝦...
咸蝦仔係我^^

須然腳仔唔好,但仲有好多牙仔,仲可以食好多野,
就連甩左落黎嘅牙仔都吞埋,食得唔好嘥呀,隻牙仔係小胖ga^^

阿媽好鍚小胖,咁小胖有冇鍚鍚阿媽?死...@@...
阿媽)))有冇呀?
冇呀死仔)))

阿媽)))你唔好屈狗哋喎,
呢排你抱親我,我都有送禮物比你ga,係就係臭左啲啲^^
乜屎屎都係禮物咩?)))
咁狗地係得呢啲嘛,一日一舊金^^ kakakaa

狗仔幸唔幸福?福呀^^好多好多個福^^福,福,福...


唔講得幾多歲嘅阿媽

我阿媽?缺水囉。你問佢開唔開心?唔開心。
你問佢想唔想死?你死我都未死呀,啋啋啋...哈哈,呢個就係我阿媽。

佢除左要返工做騾仔外,返到屋企就乜都唔使做,淨係服侍我^^ 佢都幾嘆架。

佢冇乜朋友,冇乜街街去,但佢有我,有部腦,夠啦^^

阿媽)))咁你幸唔幸福呀?都福ga,不過仲想要多好多個福^^
福,福,福...^^


(編寫於2009年7月26日)


................................

生活雖然過得平淡得很,但有小狗相陪,日子仍然充滿色彩,
一個傻傻的眼神,已經好滿足。但而家呢一切一切,
只可以喺網誌同記憶中搵返,眼淚仍然係想湧出黎!!






4 則留言:

  1. 是的!小狗在心中的地位永遠不會消失,他是一頭生活在愛中的幸運小狗,一生無憾了! 我也會好懷念陪我成長,活到14歲,1992年離開的積奇仔! 現在會把更多的愛給現在的狗狗!
    [版主回覆07/24/2010 22:13:00]
    嗯,狗狗有我哋鍚鍚真係好幸福,佢哋會知.
    佢哋走先過主人都係佢哋o既一種幸福,
    只係我呢個主人點都放唔低佢哋 = =.
    我隻仔老\嗰陣都會用佢o既狗話同我對答,
    嗰陣我媽媽仲話佢食多兩年可能識講嘢^^

    回覆刪除
  2. 會唔考慮再養呀?
    [版主回覆06/03/2011 22:47:00]唔會特登去搵或買,執到會要,大大話我都曾經執到或遇到三四隻狗狗.不過都係局限細狗仔,狗仔老嗰陣,成大半年行唔到,要抱出抱入,嗰陣都好慶幸狗仔細隻,仲可以照顧到.
     
    媽咁啱狗狗走咗,佢就跌到,家陣冇事啦,但唔可以再跌,屋企多隻狗狗,始終都怕佢有陣時會嘔或疴喺哋,呢個都係我冇再養0既原因,其實都好想^^

    回覆刪除
  3. 一個傻傻的眼神,已經好滿足。但而家呢一切一切,
    只可以喺網誌同記憶中搵返,眼淚仍然係想湧出黎!!!!!!!!!!!!! X 2

    回覆刪除