2017年8月3日星期四

* 六年*


臭吉吉入咗呢個家門整整六年啦



啱啱黎0既吉, 已五歲.


半年0既吉

一年0既吉

十八個0既吉

兩年個0既吉


三年0既吉?


媽發緊神經

四年0既吉

五年0既吉

六年0既吉




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,十一歲啦,執返黎嘅狗仔冇生日日期,只知出生年份😉

      刪除
  2. 吉吉個樣無老,係毛毛顏色有變

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我打理得唔好,都想問吓工人姐姐以前係咪用漂白水幫佢抹😁
      不過話時話,我以前個姐姐抹嘢真係好乾淨👍

      刪除
  3. 原來吉吉都十一歲 , 要好好珍惜同佢相處嘅時間 , 我媽媽每日都會陪我玩玩具 , 整野比我食 , 佢就係唔想第日後悔呢~!!

    回覆刪除
  4. 吉吉每次影相都伸脷咖! 哈哈! 所以張張都咁可愛! (^3^) (^3^)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 一般啦, 唔算好幸福, 距離金菠蘿級仲好遠^^

      刪除