2016年5月15日星期日

*菠蘿山*



菠蘿山  ~ 下白泥



住咗屯門廿幾年, 菠蘿山就喺附近, 今日終於踏上.


一開始就上斜

繼續上

遠望是我家

最後一段斜, 努力.

到頂啦

離開呢到往下走就係菠蘿山0既大峽谷

大峽谷

過咗陜谷就落山 lu

返轉頭望, 好靚呀.

山路兩邊好多松樹, 小松果好靚.

向住海0既方向走, 出路係白泥.

見魚塘啦

出咗呢到山路就完




家在菠蘿山的她



整個山頭都係桃金孃, 好靚.
(學名:Rhodomyrtus tomentosa)又名崗稔、山稔、








 散紋盛蛺蝶
(學名:Symbrenthia lilaea)又名金帶蝶、黃三線蝶、

原本唸住行到幾多就幾多,  終於都去到下白泥, 
真係好攰呀, 見到小巴就飛上車,
白泥影日落? 下次先啦.








12 則留言:

  1. 我上次行呢到, 行到我CC下, 乜嘢風景都無心機欣賞! 你哋好叻呀! 仲可以一路行一路影靚相! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 太耐冇行山啦, 頭段都行到屎屎吓, 暈暈哋架^^

      刪除
  2. e段路好似上山容易落山難咁bor
    山頂果舊就係菠蘿石?
    你有機會出HK行山約埋我丫
    不過我好屎架咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喎,上山需然斜,但石屎路,好行又短,落山爛路多,又長呢 。
      嚿石係唔係菠蘿石就唔知喎,我都未聽過😁

      刪除
  3. 我上次同咕碌未行到大峽谷已經要掉頭走, 因為下雨呢 , 等秋涼再挑戰過~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯嗯😁💪💪💪 我覺得屯門上易好多

      刪除
  4. Hello, Poon Poon, I know this is an old post, but it is new to me for visiting.
    As I have said, I enjoy watching lovely scenery.
    I wish to add this video link if you are free to watch :
    https://youtu.be/-kVkBTni_D0
    行山~菠蘿山去下白泥~睇港版峽谷同日落

    2. By the way, I do enjoy surfing around your blog, feeling simple and pleasant ❗️ 👍

    回覆刪除