2016年4月9日星期六

*瓶子植物*





過年前種了的瓶子植物, 到了這個初夏開花了.






最早開花的通泉草, 冬天也會開花.



小花像一串串寶石的小葉冷水麻



躲在馬士鬚裡的刀傷草種子, 在這個春天長出了小花蕾.






她的瘦果




 驚喜看見她~蛇莓, 個子很錬小, 種算長出吧.





小小的繁縷也很美




我的瓶子森林






12 則留言:

  1. 好靚,我試過種,不過它不喜歡我.....:r

    回覆刪除
  2. 我都種過
    但最粗生的落o係我手都難逃刧數 (T_T)

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢…要同佢傾吓計架😁

      刪除
    2. 有傾架, 係佢唔睬我咋!
      連小麥草我都種到發晒mo ~

      刪除
    3. 哈哈,用大肚細口,或有蓋嘅瓶易種好多 有機會試吓😊

      刪除
  3. 你真係好有心機! 好靚呀! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難照顧架,如果用大肚細口,或有蓋嘅瓶仲容易呀😊

      刪除
  4. 我都有種瓶子植物 , 不過我嗰啲無花開嘅 , 你嗰啲好靚呢~!!

    回覆刪除
  5. 啲植物喺公園花漕,路邊挖架😁

    回覆刪除