2016年4月18日星期一

*飛拖*

嘩, 成對拖鞋飛過黎


腳仔, 太好味啦. 飛拖? 唔怕你喎.


阿媽話我啲毛越黎越啡, 咁就要從先天同後天講起啦.
先天, 年紀大就係咁啦, 黑色素越黎越小, 黑變啡, 啡變白, 有乜咁奇啫,
阿媽啲頭髮都越黎越白啦.
後天, 咪就係我夠勤力囉, 自已洗腳仔, 洗得多, 白毛都變啡毛呀.

阿媽, 你以前唔係話我係熊貓西施咩, 而家咪三色囉.









咪話我似乞兒仔, 洗完白白, 剪咗毛毛咪幾好, 正嘩.



比阿媽捉咗去做書童, 佢話要睇實我喎, 就順吓佢意啦,
女人, 大驚小怪, 唔順吓佢意, 今晚冇飯開點算.





6 則留言:

  1. 扮完靚靚真係後生咗好多呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哋都係咁,剪短咗毛毛嗰樣就好 bb^^

      刪除

  2. 飛拖下面果張好搞笑
    成個丐幫幫主咁樣
    笑屎我喇 ~
    剪左毛毛又變番個少爺仔look ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉, lam成咁嘅樣,見到就火起,又要捉佢去洗白白,咪順手剪毛囉,正屎仔😪

      刪除
  3. 嘩! 有個癲佬呀! 哈哈哈! 笑C我啦! 第一張相, 從來都未見過吉吉玩到咁癲! 但個感覺好正好開心! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 對佢黎講絕對係好正好開心架, 去到忘我竟界啦 :l

      刪除