2016年1月11日星期一

*玻璃盤景*





我的小森林



過年時, 朋友買來的玻璃盤景, 盤內植物早已枯萎, 剩下瓶子和植料.

在瓶內加上水苔及路邊移植過來的小青苔,
一段日子後, 窗外飄來的酢漿草種子也長大了,
可能你不相信, 三十二高楼, 也會飄來種子.


還沒有花朵, 也不知會否開花, 但也很美.



  加上從路邊移植過來的一棵小葉冷水麻, 便成了一瓶美美的玻璃盤景.



黃花酢漿草和小星穗水蜈蚣, 同樣是路邊採摘回來, 
加上小石春, 滿足.





小小的一棵小葉冷水麻, 只有兩吋高.



小葉冷水麻(学名:Pilea microphylla)是荨麻科冷水花属的植物。
別名:小葉冷水花、小葉冷水草、透明草、
小號珠仔草、小水麻、小還魂


中間一點白花的是小星穗水蜈蚣, 葉片有點枯, 同樣也只是兩吋高.



小星穗水蜈蚣(學名:K. b. var. stellulata
莎草科 Cyperaceae 水蜈蚣屬 Kyllinga


這棵黃花酢漿草也是很細小



黃花酢漿草(學名:Oxalis pes-caprae)是互生的.
別名:酢醬草、鹽酸仔草、三角鹽酸


——
可能你會跟我說, 路邊採花不應該啊, 
但自從多留意了路邊的野花野草, 才察覺這小小的花草
很美.
當大家急步走過時, 不防慢下腳步, 看一看,
可能也會察覺這些小小的花草原來很美, 
這片天地有很多很美的東西.





12 則留言:

  1. 我都見過呢棵紫花酢漿草 , 你真係好有心機 , 整得呢盤玻璃盤景好靚呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日去郊外玩,一定見過啦 。
      講真,影相靚好多架,不過我自己都覺得佢好靚 ^^

      刪除
  2. 好靚呀!綠意盎然!平平凡凡的植物經你mix n match, 就成了個迷你花園!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,我真係好鐘意呢個花園仔架 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔錯架,如果可以自己長出青苔會更靚 。

      刪除
  4. 回覆
    1. 嗯嗯,多謝呀,每日都會望佢幾眼,望吓佢,心情都靚啲 。

      刪除
  5. 你好有心機喎! 都好靚呀! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難整,只係去挖幾棵植物咋,每日噴吓水,望吓佢就得啦 。

      刪除
  6. 真係好美,今年我都種過玻璃盆栽,不過佢地都唔鍾意我,連拜拜都不說就遠離我了

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁睇你嗰啲係乜嘢植物,多肉植物要小水,好似我呢啲嘢草就要濕啲,日日噴水,如果你個瓶子同植料仲喺到,就好似我咁挖兩棵嘢草返黎種啦,唔挖都得架,植料保持濕潤,放喺窗邊,可能會有嘢草種子飛入去架 。

      刪除