2015年12月14日星期一

*我的家變得孤寂了*






整整一年多了, 小狗們沒再回頭,
但花花您, 就像沒有離開過似的, 只是相聚的時刻改變了.

兒時常在夢中哭著尋覓您, 始終也是徒勞.
這時又一再夢見您不知所踪, 只可問哥一句 ~ 媽是否不會回來了.

兒時您總說我倔强, 這時眼淚總是湧出來.


是我害怕失去您? 是我害怕孤寂?
一人, 一狗, 一屋時很想逃, 
但可以逃到那裡?
這裡是我家.

我的家變得孤寂了,
但這孤寂的家, 這數月來, 花兒卻開得很美,
您知道嗎?






6 則留言:

  1. 讓我想起一首詩的某自:人面不知何處去,桃花依舊笑春風……
    物在人非的確令人有些傷感。
    思念……從來是一種病……

    回覆刪除
  2. 嗯……心病……仍待時間去治療。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學階段,一個大我十幾年嘅哥去咗做老師,仲要寄宿,生命中,只得媽同我,媽亦都要搵食,夜晚先會見到,因為係租房間,一屋幾伙,唔會係一個人,但就成日發惡夢,一係比鬼爪背,會痛醒,另一係唔見咗媽,會喊醒,直到上中學,但呢個月,又開始發夢唔見咗媽,就算係夢醒,唸返喺夢中問哥嗰一句話,眼淚就會湧出黎,時間並冇淡化一切 。

      刪除
  3. 佛洛伊德說人內心的潛意識,會在夢中反映出來。日積月累的思念,也許愈壓抑,潛意識的力量愈強,就在夢中釋放出來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,可能真係不捨 。
      嗨,呢到就好似係我另一個家,你就成為咗我嘅閨中密友 。

      刪除