2011年1月14日星期五

*阿妹*





我也有一個哥,一個比我大十多年的哥,亦只得這個哥.



相隔十多年,同時也相隔很多個代溝.
我倆出生的地方不同,童年長大的地方也不同.
記憶中,他從沒叫我一聲阿妹,不是十怨九仇.
他總是直呼我的名字乜乜乜而已.
而我,也習慣回增他乜乜乜.
(我倆是同一個爸媽的^^)

宮崎駿久石讓 ~ 再見螢火蟲
一套令人落淚的動畫.

一對小兄妹,因戰火失去父母,失去依靠,亦因此而雙繼離開這世上.
影片中,一個很簡單,聽了卻會觸我心的稱呼~阿妹!!





1 則留言:

  1. 你又想起兩個小寶寶呢 .  我聽到阿妹都有同感 .
    [版主回覆01/15/2011 21:53:00]
    只係偶然記起,嗰陣睇呢套電影時,
    聽到一聲阿妹,好親切.
    我個阿哥習慣我乜乜乜,我都係叫佢乜乜乜^^
     
    我都係叫妹豬做阿妹^^ 相信你都係咁樣叫MO姐.

    回覆刪除