2010年8月18日星期三

*狗奴才*




唔洗多講,大家都知狗奴才每日要做啲乜啦.
 每日要同主子抺面面,抺眼屎,梳靚靚,
要服侍主子用餐,抺手仔腳仔,抺in output,執金金,
最好就梗係同主子去吓街街添啦.

按時洗白白,剪毛毛,剪甲甲,仲要幫主子解悶呀.
主子病病要住院嗰陣仲要每日進出醫院兩次,看看我嘅小主子,
求牠健健康康,唔好死喺嗰到,要長命二百歲.

主子老了,行動不便了,要幫主子(率)活樂油,按吓手仔腳仔,
仲要攙扶主子去she she 同 poo poo.

呢個奴才唔易做呀,主子唔會比飯你食,唔會出糧比你,
比到你嘅係佢自己囉,但都未必係佢自願0家,可能只係佢地自己開唔到隻門咋,
門一開,走到狗尾都見唔到啦,直至肚仔餓嗰陣,
我唸,都會唸起奴才嘅.

不過,只要小主子傻傻咁望你一眼,嗰個超可愛嘅樣,
已經矜貴過好多野,呢個狗奴才做得甘心命抵.

做咗狗奴差唔多十八年啦,直到嗰日,兩位小主子唔再需要奴才啦,
兩位小主子釋放咗狗奴,但遍遍唔記得釋放狗奴嘅心,


狗奴嘅心仍然緊緊被主子捆綁住,兩位主子 ....







4 則留言:

  1. exactly !!!
    完全說出了我心裏的話, 我就是不折不扣狗奴才...
     
    [版主回覆08/18/2010 22:51:00]我哋都係深愛狗狗,
    都係不折不扣狗奴才^^
    只要小狗對住我哋笑吓,
    個心就甜到漏, 注定係狗奴^^

    回覆刪除
  2. 晚年更需要我地去愛, 要更加細心呵護, 直至佢地滿載愛離去, 我希望優優BB都帶著愛奔向彩虹橋
    [版主回覆08/18/2010 22:53:00]絶對係ga^^ 優B媽,我哋都係深愛狗狗,
    優優同BB得到0既愛又點會小呢.
    佢哋一定好滿足^^

    回覆刪除